Als zorgspecialist in de eerstelijnsdagzorg wil je er alles aan doen om patiënten zo snel en goed mogelijk te woord te staan met hulp op iedere uur van de dag. Je wilt zich geen zorgen maken over de bereikbaarheid, wat door het Vcare communicatieplatform ook niet hoeft. Zo kun je zich bezig houden met hetgeen waarin je gespecialiseerd bent: zorg en ondersteuning voor alle patiënten.
Veilige, betrouwbare oplossing, ontwikkeld in samenwerking met zorgverleners
Vanuit onze expertise en in samenwerking met specialistische zorgpartners en zorgverleners in de thuiszorg en dagzorg hebben we een veilige en veelzijdige communicatiesuite ontwikkeld met een uitgebreid aanbod aan efficiënte zorgapplicaties. Dankzij de Vcare communicatieoplossing heb je een intelligent platform in handen, waardoor je nooit druk hoeft te maken om de bereikbaarheid.
Software en applicaties altijd up to date
Updates en optimalisaties van software en applicaties worden automatisch uitgerold, waardoor je altijd blijft werken binnen een veilige omgeving. Zo heb je hier geen omkijken meer naar.
Veiligheid van (patiënt)gegevens geborgd
Onze veilige, volledig in Nederland beheerde en geografisch gescheiden dataomgevingen bieden optimale waarborging van de privacy van de patiënt door onze ISO 27001- en NEN 7510-certificering.
Integratie met diverse HIS-leveranciers
Niets is vervelender dan enorm vaak te moeten klikken en bestanden en programma’s te moeten openen voor je bij de juiste patiëntinformatie bent. Door Vcare is het mogelijk een integratie te realiseren tussen het Vcare communicatiesysteem en het HIS, waarmee onder andere de beller sneller geïdentificeerd wordt en u vanuit het patiëntdossier kunt bellen.
Waarneming automatisch inregelen
Met Vcare heb je de mogelijkheid om de waarneming geautomatiseerd in te plannen. Als er zich een calamiteit voordoet, je een cursus hebt of gewoon wilt genieten van een vrije dag, kunnen alle gesprekken op basis van een ingeregeld rooster automatisch doorgestuurd worden naar de waarnemende collega(‘s) of praktijk(en), zonder dat zij een ander nummer hoeven te bellen.
Automatische terugbelverzoeken
Met Vcare kun je piekbelasting, bijvoorbeeld op maandagochtend, verminderen, en hoef je geen patiënt meer te missen. In het keuzemenu kun je een automatische terugbeloptie aanbieden, die vervolgens geautomatiseerd uitgevoerd wordt. De beller hoort een tijdvak waarin hij of zij teruggebeld wordt thuis of elders. Iedere patiënt wordt zo persoonlijk te woord gestaan.
Herhaalrecepten veilig en gegroepeerd beluisteren en afhandelen
Je kunt patiënten die zelfstandig wonen ten alle tijden de keus geven een herhaalrecept aan te vragen, eenvoudig via een optie in het keuzemenu. Deze ingesproken berichten kunnen door de assistente beluisterd en gecontroleerd worden, waarna een recept kan worden afgehaald. Patiënten spreken persoonlijke gegevens in, zoals naam en geboortedatum of zelfs burgerservicenummer, maar ook medische informatie als medicatie en aandoeningen. Deze ingesproken berichten dienen dan ook voorzien te zijn van een goede beveiliging om de privacy en veiligheid van de patiënt te waarborgen. Neem contact met ons op of vraag een DEMO aan.