Volledige samenwerking tussen Vcare connect en Topicus zorg HAP
Hoe werken de oplossingen in de praktijk?
Single sign on voor PIM, het telefoontoestel en Topicus
Na het inloggen in Topicus HAP krijg je de vraag op welke werkplek je aan het werk bent. Nadat je de werkplek met overeenkomstig toestel geselecteerd hebt, start de applicatie Topicus. Tegelijkertijd start, in Google Chrome, direct PIM (pim.vcareconnect.nl) op, waarin je automatisch wordt ingelogd. Hiermee ben je ook direct ingelogd op het telefoontoestel bij de werkplek waar je zit en je ziet je naam in het toesteldisplay verschijnen.
Click to dial – bellen vanuit Topicus
Door de integratie tussen je HAPIS en de communicatieomgeving, is het mogelijk om direct vanuit Topicus een belopdracht te starten. In Topicus HAP klik je op een telefoonnummer, en de belopdracht wordt direct naar je Vcare omgeving gestuurd: het toestel begint te rinkelen en u ziet de uitgaande oproep verschijnen in Vcare Operator.
Gespreksopnames zoeken
Door de registratie in Topicus (‘Call’) zijn gespreksopnames, behorend tot een bepaalde registratie, direct te beluisteren. Hiervoor klikt u in het dossier op de gespreksopnames en het venster met de opnames die een relatie hebben met deze call opent direct.
BSN zoeken – NIEUW!
Wanneer je gebruikmaakt van de module Vcare Number entry om in het keuzemenu alvast het BSN van de beller uit te vragen, beschik je over een nog verdere integratie tussen uw HAPIS en uw communicatieomgeving.
Zodra de beller in het keuzemenu het BSN invoert, wordt deze direct, middels de elfproef, gecontroleerd op geldigheid. Het ingevoerde BSN wordt als label meegestuurd met de oproep en is zichtbaar voor de triagiste. In combinatie met Vcare Integrator Topicus verschijnt in Topicus vervolgens een knop: “Zoek patiënt met BSN uit Vcare”. Door hierop te klikken, wordt direct het bijbehorende dossier getoond. Alles uiteraard conform de AVG privacy wetgeving ten aanzien van het opslaan van gegevens.
“Deze patiëntenidentificatie scheelt tientallen seconden per oproep, wat per avond of weekend een besparing van enkele uren kan opleveren.”
BSN zoeken – NIEUW!
Wanneer je gebruikmaakt van de module Vcare Number entry om in het keuzemenu alvast het BSN van de beller uit te vragen, beschik je over een nog verdere integratie tussen uw HAPIS en uw communicatieomgeving.
Zodra de beller in het keuzemenu het BSN invoert, wordt deze direct, middels de elfproef, gecontroleerd op geldigheid. Het ingevoerde BSN wordt als label meegestuurd met de oproep en is zichtbaar voor de triagiste. In combinatie met Vcare Integrator Topicus verschijnt in Topicus vervolgens een knop: “Zoek patiënt met BSN uit Vcare”. Door hierop te klikken, wordt direct het bijbehorende dossier getoond. Alles uiteraard conform de AVG privacy wetgeving ten aanzien van het opslaan van gegevens.
“Deze patiëntenidentificatie scheelt tientallen seconden per oproep, wat per avond of weekend een besparing van enkele uren kan opleveren.”
Ontdek ook Number entry
Numerieke informatie over de beller eenvoudig en foutloos in je informatiesysteem verwerken. Lees meer hier.
Onze partners
Jij bevindt je in goed gezelschap
Vcare gelooft erin dat je samen sterker staat, we hebben Connect immers in onze bedrijfsnaam staan. We hebben daarom strategische partnerships met bedrijven die ons versterken. Samen ondersteunen we zorgprofessionals.