Gesprek opnemen tijdens bellen | Veilige opanme telefoongesprek
Opname telefoongesprek voor kwaliteitsdoeleinden
Bij Vcare begrijpen we dat het opnemen van gesprekken in de zorgsector niet alleen een kwestie van gemak is, maar ook van kwaliteitsborging en naleving van inspectierichtlijnen. Met deze app wordt het opnemen van een telefoongesprek een eenvoudige en nette procedure. Of het nu gaat om een standaard telefoongesprek of een belangrijk gesprek met een patiënt, onze app zorgt ervoor dat elk gesprek veilig wordt opgenomen en opgeslagen binnen jouw account. Dit is wel zo netjes, vooral in gevoelige situaties. Onze app werkt moeiteloos op diverse apparaten, inclusief Apple en Samsung smartphones. Start met Vcare en ervaar zelf hoe makkelijk en handig het is om gesprekken op te nemen, te delen en terug te luisteren voor intern gebruik binnen jouw organisatie. Bekijk onze artikelen binnen PIM voor meer tips en tricks, of neem contact met ons op als je vragen hebt over het gebruik van onze apps. Vcare staat klaar om de kwaliteit van jouw zorgcommunicatie naar het hoogste niveau te tillen.
Gesprek opnemen tijdens bellen met multifactor authenticatie
Met een applicatie als Vcare Recorder worden al je gevoerde gesprekken met toestemming van de klant op twee geografisch gescheiden locaties opgeslagen, gedurende een periode van minimaal twee jaar of desgewenst zelfs langer. Gemachtigde medewerkers binnen het bedrijf hebben via een beveiligde webinterface toegang tot de opgeslagen gesprekken. Aan het beveiligen van deze gesprekken is ook gedacht. Om de toegang tot de versleutelde gegevens te ontsluiten en om te registreren wie deze op enig moment opvraagt, maken wij gebruik van tweevoudige authenticatie, zoals bijvoorbeeld ook gebruikelijk is bij online bankieren op een iPhone of Android toestel. Met Vcare Recorder is je informatie eenvoudig beschikbaar en blijft de privacy maximaal gewaarborgd. Kortom; gesprek opnemen tijdens het bellen binnen je bedrijf? Kies voor de Vcare Recorder.
Handige snellinks
1/3
•veilig
Tweevoudige authenticatie
De gespreksopnames van telefoons worden in een beveiligde omgeving opgeslagen. De opnames van het gesprek zijn enkel toegankelijk voor medewerkers die hiertoe rechten hebben. De omgeving is vervolgens toegankelijk middels een tweefactor authenticatie.
2/3
•eenvoudig
Automatisch opgeslagen
De gesprekken worden automatisch opgeslagen in Vcare Recorder, hier hoef je niets voor te activeren. Zo kunt u alle gevoerde telefoongesprekken terugzoeken en beluisteren via je telefoon apparaat of smartphone.
3/3
•overzichtelijk
Loggin van handelingen
De opname van een telefoongesprek wordt in een duidelijk overzicht weergegeven in Vcare Recorder. Je kunt hierin snel opnames terugzoeken en in één oogopslag zien of en wanneer een opname is beluisterd door de logging van handelingen
Onze partners
Jij bevindt je in goed gezelschap
Vcare gelooft erin dat je samen sterker staat, we hebben Connect immers in onze bedrijfsnaam staan. We hebben daarom strategische partnerships met bedrijven die ons versterken. Samen ondersteunen we zorgprofessionals.