Zelf slim je inkomende telefoongesprek automatisch doorschakelen of doorverbinden & naar een alternatieve locatie omleiden? Met Vcare Redirect is dit mogelijk. Wat kun je met deze handige app?
Het doorschakelen van het telefoonnummer naar een vaste telefoon of ander extern nummer kan soms cruciaal zijn. In geval van onvoorziene gebeurtenissen en calamiteiten, bijvoorbeeld een evacuatie bij brand of een gaslek, wil je flexibele keuzes kunnen maken om de bereikbaarheid te garanderen. Met Vcare redirect kun je het telefoongesprek doorverbinden / nummer automatisch doorschakelen naar een ander mobiele telefoon of vaste nummer. Direct doorgeschakeld en snel aanzetten zonder complexe instellingen wanneer het jou uitkomt.
Is het momenteel in je praktijk of thuis niet mogelijk een telefoonnummer doorschakeling op een eenvoudige manier te activeren naar het nummer dat op dat moment actief moet zijn? Met Vcare Redirect kun je op elk gewenst moment zelfstandig besluiten om je telefoonverkeer naar een locatie elders of een waarnemende instantie te routeren en door te schakelen via het internet, zonder dat je patiënten hier iets van merken en dit kun je online eenvoudig wijzigen.
Je kunt Vcare Redirect met behulp van een applicatie zo nodig ook op afstand activeren, bijvoorbeeld als je geen toegang meer heeft tot je locatie. Zo blijf je via de uitwijklocatie altijd bereikbaar om te bellen en om gebeld te worden, ook bij spoedoproepen. Ook voor een optimale inzet van het personeel op meerdere locaties biedt Vcare Redirect een flexibele en efficiënte oplossing, die je bovendien een aanzienlijke besparing op personeelskosten en abonnement kosten kan opleveren. Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden. Abonneer op onze nieuwsbrief via deze knop onderaan onze website.
1. Middels de virtuele schakelaar van Vcare Redirect kun je ad hoc wijzigingen doorvoeren en doorschakelen bij spoed in de routering van jouw gespreksverkeer, die vervolgens onmiddellijk actief zijn.
2. Met vooraf ingestelde schakelingen of ad hoc wijzigingen kun je jouw bereikbaarheid volledig zelf regelen. Wil je een tijdelijke afwezigheidsmelding, een herroutering van het gespreksverkeer of toch bereikbaar zijn buiten de reguliere openingstijden? Dit heb je met Vcare Redirect dus volledig zelf in de hand.
3. Je hebt met Vcare Redirect niet alleen in één overzicht regie over de telefonie-inrichting, je kunt ook applicaties in- of uitschakelen met de virtuele schakelaar. Hierbij kun je denken aan het inschakelen van de Call back-applicatie.