Jouw communicatie is onze zorg: deze belofte kunnen wij niet doen als wij geen support bieden op de momenten dat je vragen of ondersteuning nodig hebt. Onze service- & supportafdeling speelt daarom een belangrijke rol in onze organisatie en is, desgewenst, 24/7, 365 dagen per jaar, bereikbaar.
Via het kopje ‘Service & Support’ in PIM kun je eenvoudig en snel een ticket aanmaken voor een vraag of probleem. Hier vind je daarna ook de actuele status van uw ticket.
Met jouw Persoonlijke Informatie Manager van Vcare heb je toegang tot o.a. facturen, tickets en handleidingen.
Kun je het antwoord niet vinden, stuur dan een e-mail naar onze afdeling Service & Support. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord.
Bij Vcare kun je, desgewenst, een 24/7 contract afnemen. Zo ben je verzekerd van technische support bij organisatie brede storingen of calamiteiten. Stuur een e-mail
Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30u tot 17:00u. Bel 088-4800911
Om de aanvraag sneller in behandeling te kunnen nemen, dien je in te loggen in PIM. Om je nieuwe meldtekst op te nemen bel je het nummer 088 4 800 988. Noteer datum en tijd van de opname.
Om jou online beter van dienst te kunnen zijn, geven we de mogelijkheid om ons toegang te verlenen tot je IT omgeving. Een Vcare Engineer kan dan op verzoek meekijken om snel tot een antwoord op je vraag te komen.
Hulp op afstand
Instructies:
• Download het programma via deze link
• Open het bestand of kies Uitvoeren
• Verleen toestemming om wijzigingen aan te brengen op de computer
• Geef het ID nummer en wachtwoord door aan onze Support medewerker