Gelukkig is er steeds meer aandacht voor de werkdruk in de zorg. Niemand heeft dé ultieme oplossing, ook wij niet, maar met elkaar zetten we stappen in de goede richting. Zorgprofessionals moeten aandacht kunnen geven aan zorg voor de patiënt, zonder dat randzaken daarbij een drempel of afleiding vormen. Dat is ons uitgangspunt bij het ontwikkelen van onze oplossingen. Al onze dienstverlening gaat uit van een efficiënter werkproces, maar een aantal oplossingen springen er op dat gebied bovenuit. We hebben het dan over Call Back, Pharma Repeat en de Scheduler. Meer weten over deze oplossingen? Klik dan op de iconen.
Akelei Huisartsenzorg
We nemen graag het werkproces onder de loep. Kijken samen waar het prettiger, gemakkelijker of sneller kan. Wanneer het werkproces duidelijk in kaart is kunnen wij de beste combinatie aan oplossingen bieden om te werken naar een situatie waarin iedereen profiteert. Zorgprofessional én patiënt. Inzicht is de sleutel tot succes laat ons duidelijk zien waar kansen liggen. Benieuwd? Klik dan door op een van de links.
Manager Spoedzorg bij HAP Zaanstreek Waterland
Altijd op de hoogte blijven van onze nieuwste ontwikkelingen, innovaties en acties ? Geef je op voor onze nieuwsbrief.
Iedereen verdient toegang tot zorg. Bereikbaar zijn is daarin essentieel. Bereikbaar zijn heeft vandaag de dag verschillende betekenissen. De ene patiënt vindt het prettig om online afspraken in te plannen, terwijl de ander het liefst ‘gewoon’ telefonisch met iemand wil spreken. En alles daartussenin. Wij zorgen dat de vele communicatiekanalen haalbaar zijn en blijven. Hoe? Klik daarvoor door op een van onze oplossingen, cases of blogs.
Triagist HAP Amsterdam
Een juiste verwachting zorgt uiteindelijk voor een tevreden patiënt. Snel, sneller, snelst is vaak de wens van de patiënt, maar lang niet altijd haalbaar (of wenselijk) vanuit zorgperspectief. Wij bieden oplossingen om op de juiste contactmomenten een realistische verwachting te communiceren. We helpen bijvoorbeeld om een (automatische) reactie te sturen wanneer mogelijk en zorgen voor eerdere scheiding in zorgvragen op basis van urgentie. Op die manier worden de mensen die acuut zorg nodig hebben sneller geholpen, maar worden ook de minder urgente zorgvragen met de juiste aandacht behandeld.
Naast de patiënt hebben we oog voor het werkgeluk van zorgprofessionals. Assistenten en triagisten hebben vaker te maken met agressie en onbegrip dan ons lief is. Dat moet anders. En dat kan alleen als we in kaart hebben waar en hoe dit gebeurd. Onze oplossingen én samenwerkingen dragen daaraan bij.
Triagiste bij CHPA
Onze oplossingen helpen verschillende typen zorgorganisaties. Bijvoorbeeld voor de dagzorg, voor de ANW-zorg, zorggroepen maar ook voor de langdurige zorg hebben wij oplossingen die zorgprofessionals verder brengen.
Meer hierover weten? Klik dan snel door op de button hieronder om naar onze ‘Voor wie’-pagina te gaan