Data-analyse • Dashboard • Inzicht
Met Vcare Reporter zie je in één oogopslag analyses van al het telefoonverkeer. Zo kun je het aantal gesprekken per wachtrij zien, individuele gesprekdetails opzoeken en data-analyses van gesprekken vinden. Je hebt direct duidelijk of de door jou gestelde KPI’s en de wettelijke SLA’s worden behaald. Kortom: volledig en gebruiksvriendelijk inzicht hebben in het telefoonverkeer dankzij een dashboard met managementinformatie.
We hebben de Reporter Lite ontwikkeld, die voor iedereen kosteloos beschikbaar wordt gesteld die klant is van Vcare maar nog geen Reporter Essential of -Advanced afneemt.
Laat je overtuigen!
Telefoniedata vanaf de eerste dag van de vorige maand tot en met gisteren. Deze telefoniedata is zichtbaar voor alle reguliere- en spoed wachtrijen. Per wachtrij, en in een zelf ingestelde periode, is zichtbaar: het aantal gesprekken, de totale wachttijd van deze gesprekken maar ook de gemiddelde gespreksduur. Denk ook aan het aantal onbeantwoorde gesprekken, met daarbij de gemiddelde wachttijd voor deze gesprekken.
We hebben voor deze data behoefte twee applicaties, namelijk de Reporter Essential en de Reporter Advanced. De voordelen zijn zichtbaar binnen de Reporter Lite.
Neem contact met ons op wanneer je hier meer over wilt weten.
De data in de Reporter vormt stuurinformatie om het werkproces te verbeteren. Zo weet jij waar je kan bijsturen.
Vergelijk data van verschillende periodes met elkaar om trends te herkennen en prestaties te meten.
De wachttijden van patiënten en gespreksduur van de telefoongesprekken zijn in één oogopslag te zien.
De inzichten van de Reporter zijn cruciaal in het bewaken van de SLA’s. Er is direct te zien of ze gehaald worden of waar bijgestuurd kan worden.
Stel eigen doelen of criteria en meet deze in de Reporter om de visie van jouw organisatie uit te dragen. Achterhaal met deze inzichten waarom de doelen wel of niet worden behaald.
Met een paar muisklikken is een analyse van het telefoonverkeer te zien. Ingewikkelde berekeningen uitvoeren is niet meer nodig.
Onderscheid kunnen maken tussen reguliere- en spoedgesprekken, of nog meer wachtrijen. Dat kan gemakkelijk met de Reporter.
Analyseer de werkdruk en werklast per medewerker, per wachtrij of per tijdseenheid. Met de verschillende filters is de data waar je naar zoekt direct te zien.
De Reporter biedt inzicht in het gebruik van andere Vcare applicaties zoals Video Connect, Number Entry en de SMS Service. Maar de data is ook gemakkelijk te exporteren naar andere bestanden (Excel/csv/PDF).
Vcare gelooft erin dat je samen sterker staat, we hebben Connect immers in onze bedrijfsnaam staan. We hebben daarom strategische partnerships met bedrijven die ons versterken. Samen ondersteunen we zorgprofessionals.