Wij zijn een hechte en enthousiaste club mensen met alles wat daarbij komt kijken. Liefde, drama, hilarische momenten, fijne en minder fijne gebeurtenissen. We delen het allemaal met elkaar. De gekke extraverte collega, de empathische lieverd, het slimme nerdy “broertje” en de oude wijze uit het Oosten. Door onze Twentse nuchterheid staan we met beide benen op de grond. Af en toe een gezonde discussie maar we staan te allen tijde voor elkaar klaar.
Ook onderdeel worden van deze club met mensen? Bekijk dan hieronder onze vacatures.
Team R&D
Waar ben je mee bezig op deze afdeling?
Onze R&D afdeling bestaat uit verschillende specialisten die onze software schrijven. Developers, engineers en netwerkspecialisten. Is software schrijven niet helemaal je ding? De Product owners, Business intelligence analisten en onze Software tester spelen ook een cruciale rol in ons ontwikkelproces. Met hun uiteenlopende rollen vormen ze een sterk team dat samen ontwikkelt wat de zorgmarkt nodig heeft. De sprints van 3 weken middels het Scrum principe zorgen ervoor dat er altijd wat te beleven valt. Voor je het weet presenteert iemand in een zwembroek of vliegt een nerf-projectiel jouw kant op.
Missie/doel van deze afdeling
Ons doel? Zorgmedewerkers in heel Nederland ondersteunen zodat zij kunnen zorgen. Dat doen we door techniek in te zetten als middel. Zelf ontwikkelen we software, maar waar anderen dat beter kunnen, zorgen we ervoor dat we daarop aansluiten. Onze naam is niet voor niets Vcare connect.
Team Operations
Waar ben je mee bezig op deze afdeling?
Onze klanten zorgeloos met onze producten laten werken, daar zorgen wij voor bij Operations. Vragen beantwoorden, klantcontact en opleveringen: je doet het allemaal. Soms zijn de taken extern bij de klant en moet je daarheen. Soms zijn de taken gewoon op kantoor, waar je gezellig met de hechte groep Service & Support medewerkers in een kantoor zit. Hier rinkelt telkens een telefoontje en is er altijd een snoeppot te vinden.
Missie/doel van deze afdeling
Wij zetten ons in om onze klanten te ondersteunen zodat ze onze producten volledig kunnen benutten. Zo kunnen zij zich nog beter richten op de patiënten en cliënten. Dit doen we door een mix van technische kennis en menselijk contact. We doen graag net dat stapje extra; we verlenen namelijk niet alleen support, maar ook service.
Team Marketing
Waar ben je mee bezig op deze afdeling?
Op de Marketing & Communicatie houden we ons bezig met alle vormen van communicatie. In onze georganiseerde chaos werken we onder andere aan creatieve campagnes, onze website, evenementen organiseren en spontane projecten. Het meeste hiervan doen we in-house, maar waar nodig schakelen we externe expertise in. Over expertise gesproken: onze afdeling bestaat uit specialisten en generalisten. Samen vullen we elkaar aan. Op onze energieke afdeling valt altijd wat te beleven en zijn we op zoek naar nieuwe mogelijkheden. Een beetje rebels zijn hoort hierbij: grenzen moeten immers verlegd worden. In ons hechte team wordt alles besproken, veel gelachen en worden gekke ideeën uitgewerkt.
Missie/doel van deze afdeling
Vcare als de gevestigde partner om het werkproces in de zorg te verbeteren: dat proberen wij te bereiken. Met onze ludieke campagnes, tot in de puntjes uitgewerkte uitingen en creatieve blik proberen we onze (potentiële) klanten zo goed mogelijk te informeren over wat Vcare kan betekenen voor hun werkproces.
Team Customer Service
Bij de afdeling Customer Service zitten we als sparringpartner aan tafel bij onze klanten. Wij zorgen ervoor dat onze klanten tevreden zijn en blijven. We denken mee waar nodig en zorgen ervoor dat zij optimaal kunnen genieten van de service van ons platform. Word jij enthousiast hiervan? Dan ben jij misschien een goede match in de Customer Service.
Waar ben je mee bezig op deze afdeling?
De afdeling Customer Service bestaat vooral uit Customer Service Managers. Het succes van het inzetten van producten bij onze klanten is onze verantwoordelijkheid. Gezamenlijk met onze klanten zorgen wij ervoor dat onze producten ondersteunen bij vraagstukken waar zij tegenaan lopen. Met onze kennis van de zorgwereld en onze producten spelen wij in op de vraagstukken in de zorg. Zo zorgen wij dat de klant altijd de juiste producten heeft om het werkproces van zijn of haar organisatie te ondersteunen. Kun je ons niet vinden binnen Vcare? Dan is de kans groot dat we bij een klant zijn. Wanneer we wel op kantoor zijn, zijn we altijd goed gemutst en in voor een praatje.
Missie/doel van deze afdeling
Wij streven ernaar dat klanten zo goed mogelijk worden ondersteund door onze producten. Door aan te voelen wat de klant nodig heeft en hierop te anticiperen verbeteren we het werkproces in de zorg. Loopt er toch iets niet zo lekker? Wij zijn het aanspreekpunt en gaan met de klant om tafel om het op te lossen.
Team Account Management
Waar ben je mee bezig op deze afdeling?
Weten wat er in de zorgmarkt speelt is cruciaal voor ons. Die kennis hebben we nodig om interesse te wekken en behouden bij zorgprofessionals. Zo kunnen we met (potentiële) klanten in gesprek over wat Vcare voor hun werkproces kan betekenen. We zijn veel onderweg en bezoeken veel zorgorganisaties in heel Nederland. Je zult ons dus niet altijd aantreffen op kantoor. Dan zijn we bij (potentiële) klanten om een demo te geven. Als we overeenkomen dat Vcare inderdaad impact kan maken op het werkproces van een zorgrelatie, zorgen we ervoor dat het proces voor de overstap naar Vcare in gang wordt gezet.
Missie/doel van deze afdeling
Wat wij willen? Dat we zo veel mogelijk zorgorganisaties door heel Nederland kunnen ondersteunen in hun werkproces met Vcare. Daarom zorgen wij ervoor dat zorgorganisaties en zorgprofessionals op de hoogte zijn van wat wij leveren en wat wij voor hun organisatie kunnen betekenen.
Team Finance
Waar ben je mee bezig op deze afdeling?
Cijfers! Dat is wel de kortste samenvatting van onze afdeling die je kan geven. Wij zorgen eigenlijk voor alles wat met onze financiën te maken heeft: facturen voor klanten, loonstroken, administratie bijhouden en nog veel meer. Met de interne controle en het instellen van werkprocessen ondersteunen we de andere afdelingen. Overzicht creëren in de wirwar van documenten en cijfers is ons niet-zo-verborgen talent. In ons kleine team vullen we elkaar aan: zowel op werkniveau als qua humor.
Missie/doel van deze afdeling
Wat wij willen? Dat we met Vcare zorgorganisaties kunnen blijven helpen en nieuwe innovaties kunnen blijven ontwikkelen. Door te zorgen voor goede interne controle en het instellen van de juiste werkprocessen kunnen we dit blijven doen.
Team Zakelijk / Vmobile
Waar ben je mee bezig op deze afdeling?
Waar de rest van Vcare zich focust op zorg, zorgen wij voor onze zakelijke klanten. Want communicatieplatformen en telefonie zijn niet alleen binnen de zorg van belang. Onze korte lijntjes, persoonlijke service en het vaste team zorgen ervoor dat wij een spoor van enthousiaste klanten achterlaten. Stil is het nooit op ons kantoor: er wordt de hele dag gelachen en meerdere keren per dag zetten onze teamleden hun “gouden keeltjes” in.
Missie/doel van deze afdeling
De beste telefonische bereikbaarheid en mobiele oplossingen leveren voor het MKB, dat willen we bereiken met Vcare Zakelijk. We denken graag mee met klanten om te kijken hoe we hen het beste van dienst kunnen zijn. Met ons vaste team staan we altijd voor ze klaar. Zo zijn onze klanten altijd bereikbaar en wij ook.
Team Directie
Waar ben je mee bezig op deze afdeling?
Elk schip heeft een kapitein nodig die de koers bepaalt. Maar wanneer je het de directie vraag zullen zij zichzelf liever vergelijken met een F1-coureur die de auto bestuurt. Klopt ook wel: F1-auto’s gaan snel, bijna net zo snel als onze ontwikkeling. Racelijnen zien, insturen, bijsturen waar nodig: dat doen wij. Wij zorgen ervoor dat we samen, als team, over de finishlijn komen. Het liefst als de nummer 1 natuurlijk; daarom staat onze deur altijd open voor onze teamleden. Zo blijven we samen verbeteren.
Missie/doel van deze afdeling
Als winnaar over de streep komen, de beste zijn in wat we doen. Dat is ons doel. Zo zorgen wij ervoor dat we de zorg ondersteunen op het gebied van organiseerbaarheid, attitude, arbeidsmarkt en toegankelijkheid. Zorgen dat onze medewerkers zo gelukkig mogelijk zijn. Zij zijn immers de onmisbare schakels richting onze klanten. Zonder positieve collega’s immers geen enthousiaste klanten!
Elke maandag staat er tussen 12:00 en 13:00 uur een compleet verzorgde lunch voor je klaar. Verse broodjes, allerlei soorten beleg en een vers gekookt eitje. We vinden dit belangrijk en gezellig dus eigenlijk is altijd iedereen hierbij wel aanwezig.
Elke vrijdagmiddag vanaf 16:30 uur staat de vrijdagmiddagborrel op het programma. Ben je fan van speciaal bier? Diverse biertjes staan al koud voor je! Maar ook als je liever een glas wijn of fris drinkt is er altijd iets lekkers te vinden. Vrijwel altijd zorgt één van onze collega’s ervoor dat de borrelhapjes klokslag half 5 klaar staan!
Naast de wekelijkse lunches en borrels hebben we een personeelsvereniging die uitjes verzorgd. Zo wordt de vrijdagmiddagborrel met enige regelmaat verlengd met een spelletjesavond of pub quiz. Dan eten we vaak samen wat voordat de festiviteiten beginnen.
Binnen de afdelingen wordt er ook regelmatig iets georganiseerd. Zo is de afdeling Service & Support onlangs nog wezen karten, lasergamen en eten. Doe dus vooral zelf een leuk voorstel en ga met elkaar op stap!
Software Developer
Software Developer