Regiecentrum • Gespreksbeheer • Gebruiksgemak
Met de Vcare Operator beheer je binnen één beeldscherm jouw inkomende gesprekken, wachtrijen en vervolgacties. Collega nodig? Jij ziet wie er beschikbaar én bereikbaar is binnen deze web-based applicatie. Toch meer informatie nodig van een patiënt? Start gemakkelijk een beeldverbinding op, ontvang een foto of werk met een SMS. De Operator vergemakkelijkt jouw werkproces, zodat jij de beste zorg kan leveren.
Met de Operator handel je vanaf 1 beeldscherm inkomende- en uitgaande telefoongesprekken af. In één oogopslag zie je welke collega beschikbaar is, houd je ruggespraak, verbind je door of kies je voor een andere vervolgactie.
Telefoongesprekken afhandelen vanaf 1 beeldscherm: dat kan met de Operator. Dankzij de verschillende koppelingen met vele HISsen, heb je niet alleen inzicht in het telefoonverkeer maar ook in wie er belt. Zo open je gemakkelijk het dossier van de beller.
Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk werken vanuit 1 omgeving. Dat is waar de Operator voor zorgt. Faciliteer jouw assistenten of triagisten en kijk gemakkelijk mee.
Jij hebt inzicht in jouw wachtrij en die van collega’s. Beheer je wachtrijen zodat je elke patient tijdig kunt helpen.
Je kiest zelf of je doorverbindt met of zonder ruggespraak. Ook biedt de Operator de optie tot een chatverbinding met beschikbare collega’s voor snel overleg.
Alle functionaliteiten die je nodig hebt voor een perfect (triage)gesprek op 1 plek.
We kunnen de instellingen in de Operator samen instelling om optimaal te kunnen werken binnen jouw organistie.
Je ziet direct welke collega’s aanwezig en beschikbaar zijn. Snel even contact leggen? Gebruik de groepschat!
Zo snel en volledig mogelijk informatie over jouw patiënt kunnen vinden en noteren, daar zorgt de koppeling tussen de Vcare Operator en jouw HIS/HAPIS voor.
Binnen de Operator is er de mogelijkheid om de Reporter af te nemen. Hiermee zie je in één oogopslag analyses van al het telefoonverkeer. Onmisbare informatie voor een zorgmanager.
Welke collega’s zijn online en op welke wachtrij zijn ze ingelogd? Dat zie je in de Operator. Zo zie je direct of de zorgvragen van de patiënten uit alle wachtrijen beantwoord worden.
Vloeiend contact leggen met patiënten en collega’s door de hoge kwaliteit van het telefoniesysteem. Maar je kunt je collega’s ook bereiken met de verzendlijst: ideaal voor een mededeling!
Bellen vanuit de Operator zonder een vast telefoontoestel is nu mogelijk dankzij Web Call. De voordelen? Locatie-onafhankelijk werken, schaalbaarheid en je behoudt alle functionaliteiten van de Operator. Meer weten?
Herken snel en automatisch wie er belt. Jij kunt het juiste patiëntendossier al bij de hand hebben wanneer je iemand aan de lijn krijgt dankzij Vcare Number Entry. Meer weten?
Met Call Review kunnen korte enquêtes worden samengesteld die in de nawerktijd van een telefoongesprek aan medewerkers worden getoond. Meer weten?
Op hetzelfde nummer bereikbaar zijn, maar dan op je mobiel. Softphone maakt het mogelijk. Door in te loggen in de app ben je direct bereikbaar. Klaar met werken? Log jezelf weer uit en geniet van de rust. Meer weten?
Gemakkelijk een SMS versturen naar de patiënt vanuit de Operator. We maken het zelfs nog wat eenvoudiger: je kunt templates voor deze SMSjes instellen. Meer weten?
De koppeling met Moet Ik Naar De Dokter? zorgt ervoor dat patiënten eerst de zelftriage invullen. Dit scheelt een aantal telefoontjes. Hoe dit precies werkt? Meer weten?
Huiduitslag? Of zien hoe diep de wond is? Met Photo link kan de patiënt beveiligd een foto opsturen naar jou. Handig voor de beoordeling in hoe ernstig iets is. Lees hier meer over Photo link. Meer weten?
Het terugluisteren van gesprekken of het opslaan van medische afbeeldingen, terwijl de privacy van de patiënt is gewaarborgd. Dat is wat de Recorder biedt. Meer weten?
Meeluisteren met gesprekken voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden, dat maakt Listen In mogelijk. Via je eigen headset of telefoontoestel luister je gemakkelijk met een collega mee. Meer weten?
Even snel een collega vragen wat hij of zij zou doen. Of toch snel en gemakkelijk je collega’s kunnen mededelen dat je met pauze gaat. Dat kan met de Chat functie in de Operator. Meer weten?
Op basis van een inkomend nummer in de Vcare Operator met behulp van een zelf opgestelde notitie, relevante informatie van de betreffende zorginstelling/praktijk tonen? Dat doe je met Notes. Meer weten?
Vcare gelooft erin dat je samen sterker staat, we hebben Connect immers in onze bedrijfsnaam staan. We hebben daarom strategische partnerships met bedrijven die ons versterken. Samen ondersteunen we zorgprofessionals.